Onderweg zijn is ......langzaam maar zeker pelgrim worden en blij en dankbaar 'op weg gaan om te ontdekken.....wie je bent'.
Santiago- Lille (Belgie) Na de aankomst op zondag had ik nog ruim de tijd om te genieten van Santiago, en dat heb in met volle teugen gedaan. De dag van aankomst was zeer snel voorbij, foto's maken, de Compostela gaan afhalen, de mis bijwonen, de lunch , nog wat rondwandelen en terug naar de albergue. Maandag en dinsdag had ik in het centrum nog 2 nachten geboekt en heb ik nog wat den toerist uitgehangen. Dinsdag nog eens naar de mis en ja hoor, de botafumeiro gezien, heel indrukwekkend, echt blij dat ik erbij was!! Dus ik had wel geluk gehad, alles erop en eraan! Na de 2 dagen kwam dan toch het moment om terug naar huis te keren, aan alle mooie liedjes komt een einde. Ik had onderweg al beslist dat ik geen derde keer zou gaan, maar zeg nooit , nooit! Wie weet! 😁😘❤️Ik wil iedereen, nl. Marc, mijn kinderen en kleinkinderen, familie, vrienden , de Lilse wandelaars, de volgers, facebookvrienden en al die ik vergeten zou zijn, bedanken voor de vel...