Etappe 2 Aarschot- Meldert 27km

Het was ideaal wandelweer vandaag .Onderweg nog een babbeltje gedaan met koppel die aan t'wandelen waren Mijn schelp wordt hier niet zo vaak opgemerkt , dus telkens verrast als iemand belangstelling heeft in mijn Compostella wandeling , ze vragen zowat vanalles en wensen me dan veel succes  leuk dat sommige mensen dat toch opmerken .Ik was om kwart na 3 al in Meldert aangekomen.Ik werd hartelijk ontvangen door de gastheer Ben ,ongeveer 55 jaar denk ik.Hij toonde eerst de slaapkamer,badkamer en keuken, je doet maar alsof je thuis ben , dus eerst geducht, mijn wasjes gedaan en dan samen met Ben ,zijn zus en broer naar de koers gekeken.Een fruitsapke  en daarna een wijntje erbij.Een hele gezellige namiddag gehad. Tegen 6 uur kwam de schoonbroer ook binnenvallen, en dan hebben we samen warm gegeten. Het was precies of ik hoorde daar gewoon bij .Optijd het bed in na de dagboek ingevuld te hebben.
Morgenvroeg  mocht ikzelf nemen waar ik zin ik had ,en bij vertrek ,de deur dicht trekken ,omdat Ben vroeg naar het werk vertrekt.Dit was de eerste overnachting,beter had ik het niet kunnen treffen, alsof ik bij de familie hoorde!! Er bestaan nog echte gastvrije mensen !! 

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts