Etappe 20 Bessy-Sur-Cure - Vezelay 22 km .

Vroeg erin ,das ook weer vroeg uit de veren bij mij. Dus vandaag maar een klein toerke ,met hier er daar wel een paar pittige kuitenbijters , goei training voor de Pyreneeën!! Vandaag heb ik de laatste kms gedaan van de 'Via Champaniensis '.Mooi stukje afgesloten ,om morgen terug te vertrekken op de 'Via Lemovicencis ! Die volg ik via de noordelijke kant, langs Bourges ,en die eindigt in Saint Jean -Pied -De-Port .Zijn weer heel wat kilometerkes. Ik heb ook de overnachting al geregeld voor morgen, dus relaxen vanavond. Namiddag door het stadje gewandeld ,terraske gedaan en sebiet nog eten .Toevallig logeer ik hier bij de zusters , aan de voet van de Baseliek . Namiddag nog een zusterke van Antwerpen ontmoet die hier ook woont !
Morgenvroeg is het om 7 uur , de pelgrimszegening , moet blijkbaar heel mooi zijn , daarna ontbijt  en dan zijn we weer partie ! 

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts