Etappe 22 Cuncy -les- Varzy-Arbourse 31 km .

 Deze morgen vroeg eruit en stilletjes vertrokken om de rest niet wakker te maken .Ik heb zalig geslapen ,dat verschilt nogal eens, de ene nacht bijna niks , de andere heel goed .Het weer was weer goed en de km schoten goed op ,en als je dan denkt, er bijna te zijn, dan valt het soms wat tegen. Nu moest ik op het gemeentehuis zijn voor de sleutel, dus ik maar heel snel zijn, dan was ik nog net voor 12 uur daar. Dat was gelukt ,alleen dat gemeentehuis vinden duurde een beetje langer. Na gevragen en dan toch gevonden, en daar stond ik dan voor de gesloten deur. Er hingen een 5 tal telefoonnummers op de deur, waar je naar kon bellen. Allee ,ik weer op mijn beste Engels en dat madammeke op haar Frans, da lukte van geen kante , we verstonden niks van elkaar haha .Op den duur was ik het beu ,en legde maar op, het haalde niks uit zo .Na een paar minuten  kwam dat madammeke  eraan gereden, gewoon om te zeggen dat ze de deur om 14 uur open kwam doen .Ik begrijp dan toch niet goed ,waarom ze dan  niet meteen open doet , moest ze nog eens terug komen. Maar als ge daar zo'n tijd stil zit was het echt koud. Voilà 14 uur stipt ,mochten we binnen, nr 2 was ook aangekomen en een uurtje later nog iemand .Na alles geregeld te hebben , eerst ne hele warme douche, dat kan deugd doen , en de verwarming  in de hoogste stand  veel hebben we niet meer gedaan, wegens te koud buiten, en er was ook niks te beleven , zoals wel meer daar ,10 huizen en een kerk en gemeentehuis, dat noemen ze ook een dorp!! Ik heb wel supergoed geslapen!!








Reacties

Een reactie posten

Populaire posts