Etappe 24 La Charite - sur - Loire - Baugy 29 km

 We wisten het gisteren al ,het zou een fris en vooral een nat dagje worden .Gisterenavond ook nog veel geregend met af en toe wat gedonder er bij .Dus de poncho  en regenbroek gereed gelegd voor deze morgen , mee ik wakker word , de buienradar bekeken , het zou pas om 9 uur beginnen !  Ik kon ni vlug genoeg aangekleed zijn om te vertrekken   kon ik nog enkele uren droog lopen πŸ˜‚.Vol goeie zin de deur open en , plens ,plens ,plens ,dus op de buienradar kan je ni echt rekenen ! Maar ik wist het dus, we stapte flink door , het bleef ook donker en grijs, geen zon te zien vandaag . Nu is dat heel raar , als ik dieje poncho  aan heb , en de kap ook op , dan hoor ik van alles achter mij ,precies of ze willen langs achter aanvallen . Regelmatig draai ik me dan om ,en dan is het muis stil , ook niks te zien .K'was er niet altijd gerust in πŸ€ͺπŸ€ͺ.Op vele plaatsen kan je op het gemeentehuis  de sleutel halen , dus ik  een vetesse hoger of ik had de middagpauze aan men been. Gelukkig kon ik nog binnen ,de stempel en sleutel opgehaald , de papieren in orde ,en ik op weg . 'T was niet ver  net achter de kerk, de poetsvrouw was net klaar , dus ik alles uit en in een warme douche, dat kan deugd doen .Dan nog de was en mijn schoenen poetsen, nu alles  droog krijgen en weer gereed voor morgen vroeg te vertrekken .We zitten goed in het ritme ,hopelijk morgen het zonnetje erbij .Momenteel  heb ik veel last dat ik niet op internet geraak , ik hoop dat het snel weer beter gaat . Groetjes iedereen ! πŸ‘πŸ˜ŽπŸ’₯













Reacties

  1. Veel succes hopelijk kunnen we je blijven volgen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Chapeau zalle ik bewonder je elke dag zo een belevenis knap zeg Elske voor morgen veel succes en hopelijk wat 🌞 en slaapwel πŸ˜‰tot morgen πŸ₯ΎπŸ€žπŸ€πŸ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog 1300 km te gaan... Goed bezig Elske

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts