Etappe 26 Bourges - Issoudun 38 km

 Na het ontbijt  in de jeugdherberg vertrokken , wel wat later dan gewoonlijk , maar het was een mindere lange etappe,  dus dat was niet erg . Ik ben zo in gedachte  verzonken  aan het wandelen , hoor ik ineens zo van , bonjour  of ist goedendag, ha als ik mag kiezen , doe maar goedendag dan !! 2 "jonge " gasten , net op pensioen , stopte even in het voorbij rijden, ze hadden mijn Vlaams vlaggetje van Compostella gezien .Leuk als ze dan even stoppen voor ne babbel , 2 mannen van Leuven op de fiets, den 17de vertrokken , alles gepland,  ze zouden op 33 dagen daar willen zijn ,alle dagen 60 tot 70 km. Elkaar nog veel geluk gewenst en daar denk je dan toch dikwijls aan terug  , jammer dat je van de meeste dan niets meer hoort, of ze ginder geraakt zijn , of niet .

Nu had ik gisteren laten bellen om te reserveren,  er werd gevraagd om vandaag tussen 10 en 12 terug te bellen .Ikke braaf zoals ik ben , terug gebeld,  om dan te horen dat alles gesloten is in Charost. Lap ja wat doe je dan ,daar een rustpauze nemen , toch ne gok gedaan , in het gemeentehuis binnen, maar de refuge was met de corona nog steeds dicht. Niet leuk ,maar ik wist het min of meer al .Dan maar verder , nog 12 km ,valt een beetje tegen ,maar ben er geraakt .😅😎 Ik aangebeld  bij een koppel in Issoudun ,ze begreep wel dat het een beetje anders verlopen was als voorzien voor mij , en omdat ik geen eten en ontbijt moest hebben was het oké , en mocht ik binnen , oefff.....Nu van de handdoeken afblijven !! 🤪🤪We hebben nog een leuke babbel gehad , mevrouw heeft voor morgen gereserveerd  , dus gene stress morgen .Zalig wandelen zonder zorgen !!











Reacties

  1. Succes bij de Jo sebiet met het interview!!!!!
    👍👍🇧🇪😏

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je weer knap gedaan Elske verzorg je goed slaapwel en voor morgen veel 🌞🥾plezier 🤣

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts