Etappe 27 Issoudun - Chateauroux 33 km

 De gastvrouw stond mee op om mij uit te wuiven en om haar honden een beetje in bedwang te houden .Om half 7 vertrokken , en in zo'n grote steden moet je al een uurtje lopen eer je in de velden of bossen bent , momenteel waren de bossen op. Gisteren en vandaag  amper bos gezien , het was ook niet echt warm vandaag . Nu was ik bijna in de velden ,de laatste huizen gepasseerd,  hoor ik iemand roepen , bonjour, bonjour, staat daar in het laatste huis ne meneer te zwaaien naar mij , ik heb dan flink terug gezwaaid,  want ze (sommige toch  ) zijn wel heel vriendelijk hier . Eigenlijk ,buiten een paar reeรซn heb ik niet veel gezien , ook geen andere pelgrims . T 'was rustig onderweg .En van het ene groter dorp naar het andere , das veel tussen de huizen en gebouwen lopen .

Nu had de gastvrouw van gisteren al een plaats gereserveerd  voor vanavond ,dus dat was in orde . Ik was een beetje vroeg , dan nog maar wat in de stad rond gewandeld en om half 4 mocht ik me aanmelden .Madammeke kwam open doen met ne hele uitleg dat haar man niet erg goed was , dus ik kon er niet blijven . Ze wist me ook nog te vertellen dat de 2 mannen uit Leuven de nacht ervoor daar geslapen hadden . Maar ze had voor mij een andere plaats gevonden bij een vriendin van haar ,zo werkt dat hier , die maken daar geen problemen van . Dus ik heb weer een bedje voor deze nacht ,voor morgen heb ik zelf gebeld om te reserveren. Soms moet je echt hele afstanden doen om overnachting te vinden .Dat is niet echt plezant, als je altijd zo moet zoeken, en bij het bellen heb je altijd een antwoordapparaat, ook niet zo tof .

Allee we zien morgen wel weer wat de dag brengen zal.๐Ÿ˜…๐Ÿ˜Ž๐Ÿ‘














Reacties

  1. Je doet dat super goed! Grenzen worden verlegd! #zeertrotsedochter

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weeral knap gedaan topper ๐Ÿ‘๐Ÿ€๐Ÿฅพsucces voor morgen ๐ŸŒž๐Ÿ€๐Ÿฅพ

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts