Etappe 28 Chateauroux- Tendu 30 km

Deze morgen flink in de watten gelegd door de gastvrouw , met een lekker ontbijt , geroosterde bagguet met ham en confituur .
Daarbij een lekkere pittige koffie , fruitsap , vers fruit en zelf gebakken cake . Ze kunnen het wel hoor , een lekker ontbijt serveren , ik moest ook nog een half bagget voor onderweg opsmeren  ,samen met een lekker stuk cake ,netjes verpakt ,voor mijn lunch !! Zo bezorgd ,ze vroeg dan wel om voor hen te bidden in Compostela!! Ik ga daar nog veel werk hebben denk ik !! πŸ˜πŸ˜πŸ˜…πŸ˜… Na  een uurtje stad , zijn we terug in de bossen beland , veel plezanter wandelen ,rustig en helemaal alleen , weer geen pelgrims te zien .Het ging ook veel beter dan gisteren , toen had ik een off-day of baaldag ,de hele dag heeft mijn rugzak den ampetanterik uit gehangen ,tegenover vandaag heb ik hem amper gevoeld. Hoe dat komt , weet ik niet, ik laad hem telkens hetzelfde in, er zat ook niet meer in ,en heel af en toe heeft hij dat ☹️☹️Het was ook weer ideaal wandelweer, en de km gingen vlot voorbij .Ik had gisteren zelf gebeld om een slaapplekje ,ik had in mijn boekje gelezen , dat het in een molen zou zijn. Nu kom ik daar om 1 uur aan , een grote boerderij , en ikke zoeken naar de molen , maar niks te zien .Och ja , lang ,heel lang geleden heeft hier ergens ooit een molen gestaan ja ,maar die is er al lang nimeer .Het was een hele grote boerderij  met verschillende oude stallekes en schuurtjes ,dat was voor s'nachts, nu stonden alle deuren open .Ja ze hebben hier allerlei dieren , en alles loopt gewoon los rond , zalig om te zien. Honden ,katten ,kippen   kalkoenen, allerlei soorten sierkippen  ,geiten , schapen , varkens ,kalveren en zelfs de koeien lopen daar los op het erf , en dat blijft allemaal aan huis , dat loopt niet weg  zoals dat bij ons zou zijn !! Nooit ergens zo gezien.Het is een Nederlander uit Den Haag , die 3 jaar geleden geΓ«migreerd is .Dus weer iets heel anders dan slapen in een molen ! Het is elke avond een  verrassing ! Mijn boeltje en mij gewassen , en nog goed van het zonnetje kunnen genieten!! Op tijd naar bed , zodat we er weer tegenaan kunnen morgen !! 

Reacties

  1. De verhalen worden met de nog boeiender πŸ™ƒElske slaapwel en veel wandel plezier voor morgen πŸ‘πŸ˜˜πŸ€£πŸ€πŸ₯Ύ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Man man , ik ben jaloers !!! πŸ™ˆπŸ™‰πŸ˜…πŸ‘

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts