Etappe 56 Navarrete - Santo -Domingo de la Calzada 43 km.

Deze morgen loopt er om 5 uur een wekker af,ik dacht dat ik altijd vroeg was , maar das nog iets anders .Niet erg was ineens was heel de kamer van 12 personen wakker ,dus we moesten niet muisstil te zijn, ook eens  plezant. Dan nog maar eerst ne koffie uit den  automaat,  en tegen dat die op was ,werd het stilaan licht. Samen met een Canadeese dame vertrokken , die liep altijd heel snel en wist ook nooit tot waar ,als ze moe was dan stopte ze .Goed voor mij , dus ik dan maar beetje achterna gelopen ,tot ik het moe  was , ben ze dan gepasseerd en ik heb ze niet meer gezien .T'is maar wat je bedoeld met snel  wandelen ,ieder zen eigen tempo e .Het was rustig met de pelgrims, alleen de laatste plaats waar ik ging slapen was het heel druk ,dan komen ze precies overal vandaan ineens.Het was ook rustig wandelen ,meestal door de velden ,geen bossen gezien vandaag .Dan heb je zo van die wegen , die lopen zover je kijken kan ,en als je daar bent ,is dat weer zo een eind . Ook een stuk langs de snelweg gewandeld, het enige voordeel is dat je de pijlen niet zo in t'oog moet houden ,maar veel is daar niet echt te zien. En we gaan nog wel wat langs de autostrade moeten wandelen .Ene  man stak mij voorbij , die was zeker een stuk groter dan 2 meter ,ikke 2 passen terwijl hij er maar ene moest zetten , k'was zo aan t'denken ,dieje komt eens zo lang toe met een paar schoenen !! Das ook een voordeel dan haha !
Hier in Santo Domingo aangekomen , moesten we nog maar eens horen ,dat de refuge al lang gesloten was , dus op zoek naar de volgende , na een uur zoeken en rondlopen , dan eindelijk toch gevonden , de rest waren alleen hotels en B&Bs .Dan ben je toch blij dat je je rugzak kan afdoen en wat kan rusten , energie opdoen voor de tocht van morgen !

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts