Etappe 60 Hontanas - Fromista 37 km .

Nog een nachtje in de camper gelogeerd, vanaf straks ga ik terug op "hotel", dan ben ik wat vroeger op pad .
Een rustige wandeling vandaag , maar veel volk onderweg gezien .Ook veel fietsers met de mountainbike. 
Het meeste was redelijk plat, door de velden , door de zon .Er was een pukkeltjes bij van 12 % en 1050 m lang ,met als beloning ,een prachtig uitzicht boven , daar doe je het voor !!
We hebben ook veel regenmachines in werking gezien onderweg, anders zal hier niet veel groeien denk , alhoewel alles toch redelijk groen ziet ,maar t'zal toch nodig zijn. Toen ik er bijna was , nog heel wat km naast  een kanaal gelopen.
En dan weer een uurtje moeten zoeken naar een slaapplekje , dat open was . Op sommige plaatsen is het erg met de overnachtingsplaatsen , ik had er eentje gevonden , lang wachten eer ik aan de beurt was , zegt de meneer dat hij alleen plaatsen boven heeft, een stapelbed wel te verstaan. Ja sorry , ik geraak niet boven in een bed , dan heeft hij mij een ander plek getoond ,daar hebben ze zeker nog bedden beneden zei hij , en hij had gelijk , gelukkig !! Zo gaan we deze nacht weer op hotel , en dan kan Marc ook een beetje langer slapen , en ik op tijd partie !! 

Reacties

  1. Mooi foto s jij doet da supper goed 🚶‍♀️🌞🍀👍

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts