Etappe 62 Cervatos de la Cueza -El Burgo Raneiro 43 km .

Deze morgen wakker geworden van een wekker van iemand , ik zet dieje van mij af voor hij afloopt ,maar sommige doen dat ni , en dan loopt dieje nog kweetnie hoelang af !! Maar ni erg voor mij, ikke optijd weg .De weg was wel mooier dan de voorbije dagen, wel ook gewoon plat maar , mooier.Niet veel pelgrims gezien , buiten het plaatje Sahagun. Voor we in het dorpje kwamen ,moesten we eerst een omweg nemen, via een mooie kapel,   later wist ik waarom , we zaten hier net halfweg de camino Frances,  tof dat we hier  ook een aandenken voor kregen !! Das weeral een extra voor mijn cv, als ik nog eens moet gaan solliciteren, ge weet nooit e ,haha .Wel leuk om zoiets te krijgen. Daar in het dorpje nog een koffieterraske gedaan, ze hebben hier echt wel heel goeie koffie ,met een koffiekoek erbij,super,  en zo goeiekoop, ik wil al direct  hier komen wonen, dan kom ik nog toe met mijn pensioen!! 
Na het terraske moesten we nog een beetje verder, en tegen 3 uur waren we op de plaats van bestemming. Een bedje gereserveerd, een douchke, een wasjes en plasje ,terwijl de Marc geduldig wachtte op mij. Tegen dat ik mijn ding gedaan had , gingen we een terraske doen , grote pinten hier en nog een , lekker bier en dan hebben we ons laten overhalen voor het menu van de dag. Een driegangen menu met wijn en een koffie met achterna , superlekker allemaal .Zoiets vind je bij ons niet , dus na de koffie , direkt naar bed, om morgen optijd weer te kunnen vertrekken. Morgen een minderlange etappe en zaterdag naar Leon, om ons daar een beetje te amuseren ,ik zie het wel zitten !! Soms toch blij dat Marc er is !

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts