Etappe 71 Portomarin - Melide 46 km .

Het was niet gemakkelijk deze morgen , nog in het donker vertrekken .Meteen de bossen in ,steil omhoog en dan loert het gevaar om te vallen .
Met een groot aantal op weg al zo vroeg, mijn buurman in de albergue ,een Italiaan was om half vijf al weg , das toch een beetje erover , vind ik.
Het ging meteen de hoogte in , en het was ook mistig daar. 
De Spanjaarden zijn kouwelijke mannen , ik heb nog schouwen zien roken vanmorgen rond negen uur
Toen liep ik al een hele tijd in t'zweet.Rond 8 uur werd het veel minder druk en tegen half 11 was ik in Palas de Rei ,het einde van een etappe.
De meeste volgen die etappes en dan blijven ze daar overnachten.
Omdat ik dat veel te vroeg vond om te stoppen , heb ik er nog wat bij gedaan .,Op maps me stonden er 40 op , uiteindelijk werden het er 46 !
De wandeling was goed te doen ,eerst wat hoogtemeters om daarna weer af te dalen en de rest was redelijk plat.
De overige 52 km zijn ook redelijk plat, zover zijn we dus. Het zal morgen nog een etappe zijn tot kort na de middag , en de rest voor maandag !!
Sinds ik over de grens van Spanje ben , vliegen de dagen en km voorbij  eigenlijk echt niet zo leuk , het einde in zicht , het einde van een prachtige levenservaring, jammer !! 

Reacties

  1. Je ruikt nu de eindmeet . Maar wanneer je het jammer vindt, kan je nog altijd via een andere weg terug naar huis wandelen . Dan wel nog elke dag een verslag mét foto’s! Succes met de laatste loodjes .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel succes met de laatste kilometers. Wat een prachtprestatie!
    Groetjes van Lieve en Werner

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts