Etappe 72 Melide - O Pedrouzo 37 km .

We hadden een rustige albergue gisteren, met 3 vrouwen op een kamer , 2 Portugese en ik daarbij. De 2 vrouwen waren zeer moe, hebben de ganse namiddag op bed gelegen . Nu was dat naast een eetgelegenheid waar het goed druk was , maar als je moe bent , kan je overal slapen ,behalve aan de snurkers zal ik nooit wennen .
Deze morgen al vroeg weg , uit een zijstraat kwam nog een jonge gast , die mij gisteren ook voorbij gestoken was onderweg , die had de wind van achteren, en kon ik niet volgen .
Na een  km ongeveer ,mij aangesloten bij 3 Spanjaarden, allen uit Malaga ,daar heb ik een uur of 3 mee samen gelopen.
Tot aan het eerstvolgend groter dorpje,om 9 uur , daar werd het ineens weer veel drukker. De jeugd werd ineens wakker, das echt niet zo plezant , ne hoop lawaai en kabaal op de camino !!!Je kan ze er zo uithalen ,ze lopen zowiezo zonder rugzak ,hebben vaak het onmogelijke aan hun voeten , van crocs tot inschieters en zelfs sloffen , voor de rest van boven tot onder uitgedost om naar een feest te gaan .
Ze moeten ook regelmatig pauzeren om foý
to's  te trekken .
Ze hebben allemaal nieuwe stokken bij , ook al kunnen ze daar niet mee lopen.
Wat ook zeer lastig is ,als je naar t 'wc moet, er is altijd wel iemand die het ziet .
De wandeling van vandaag was een beetje eentonig, liep meestal naast een grote baan ,en door de dorpjes .Hier en daar zaten er ook mensen die stokken en prullaria verkochten , ook de terraskes worden talrijker.
En ze zitten overal voller en voller .
Vandaag nog een goei streep getrokken om morgen optijd aan te komen, ben echt wel benieuwd om het allemaal echt te beleven.
Deze namiddag een goei terraske gedaan ,vlakbij de albergue waar ik slaap ,en daarna lekker gegeten.
Voor morgen een klein toerke en dan zijn we er .

Reacties

  1. De foto’s worden nog mooier met de dag 👋 groetjes May 😘🫣🍀

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts