Etappe 73 O Pedruzo - Santiago 21 km .

Deze morgen was ik de luierik, er was al beweging in de kamer om half 5 , maar dat vind ik erover ,  niet om op te staan, maar dan moet je nog een uur in de donker lopen,en dat vind ik niet zo leuk ,een kwartiertje of iets langer kan ik mee leven , maar een uur of meer !!
Ikke dus mee vertrokken en ik moest maar een  dikke 20 km doen vandaag ,speciaal voor de Santiago !! Alles verliep zoals het moest en zoals de hele route , in de grote steden is er niks aangegeven , trekt uwe plan e  dus ikke toch tot de kathedraal geraakt , waaw ,ikke freet op men eigen , ik had het gevonden,zoals in elke grote stad ,  zoek het zelf uit !!
Nu heb ik daar 3 maanden naar uit gekeken, de aankomst op het plein daar , de aankomst in Santiago .
Ik kan niet beschrijven hoe erg dat is tegen gevallen , ge weet nog niet eens hoe ge moet gaan, en als je er bent , wat dan ???
Om uwe Compostela te halen ? Om in de huiskamer van de lage landen te geraken,zoek het zelf maar uit , als ge daar wil geraken.Dat vind ik echt erg , ze spreken alle talen , zelfs Chinees,  maar Nederlands,  das overal te veel ! 
We hebben de hele namiddag met rugzak rondgezeuld voor een overnachting te zoeken , van hot naar haar ,niet te doen , ofwel vol ofwel de prijs x 3 ,ja hallo .
Op een gegeven moment was voor mij de maat vol , overlegd met de Marc, en we hebben besloten dat Santiago voor ons  niet meer hoeft .
Dus ik vertrek morgenvroeg verder naar Finesterre , hopelijk in een fijner gezelschap !
We hebben het hier gehad .
Ik wil iedereen, kinderen en kleinkinderen, familie en alle vrienden en kennissen , zonder uitzondering bedanken voor alle dikke duimen ,alle smsjes ,alle berichten , alle feedback,  zonder dat allemaal had het voor mij veel minder leuk  geweest,jullie waren alle dagen een super leuke steun voor mij ,merciekes allemaal ,ik heb besloten om morgen door te gaan , we gaan  nog naar Finesterre  en daarna naar Muxia !! 
Sorry Santiago is niks voor ons, bedankt voor alle berichten !! Dus nog een aantal dagen een berichtje voor mijn volgers !! 
Ik vind het ook nog even leuk om jullie nog te laten te volgen , tot morgen  !!

Reacties

  1. Ferme Jacobus...
    πŸ‘πŸ‡ͺπŸ‡ΈπŸ’ƒ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ferm foto’s πŸ˜ŽπŸ‘πŸ€£

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Top Els, probeer toch deze hele ervaring te omarmen en als grote totale belevenis te zien. Dit tripke gaat ge nooit meer vergeten!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige prestatie πŸ‘πŸ‘πŸ’ͺ

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Top Els ‼️ Jammer van Santiago maar je hebt genoeg positieve dingen beleeft om het negatieve te overwinnen. Geniet nog van jullie vakantie ‼️

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts