Etappe 75 Piaxe - Cee 33 km .

Vanmorgen was ik precies weer alleen om vroeg te vertrekken, maar niet erg .Ik in alle stilte mijn rugzak klaar gemaakt, en beneden de schoenen aan gedaan.Alles bij ,alles ingepakt ,deur open gekregen en hopla,daar stonden we buiten om kwart voor 6 .Komen we aan de poort buiten , ja seg,alles op slot , de deur was ook dichtgetrokken, dus terug binnen ,dat ging ook niet meer .
Daar stond ik dan , poort op slot , de omheining van meer dan 2 meter hoog, hoe moest ik nu buiten geraken.Ik voelde mij nu echt een buitenbreker , ipv een inbreker .En toch wou ik vertrekken  dus even overal gaan zien , linkerkant naast de omheining was er een draad gespannen ,om de pelgrims in de weide te houden !
T'zal langs daar moeten gebeuren, een stoel van het tuinterras tegen de omheining gezet , de omheining bestond uit het onderste deel van een betonnen muur ,ongeveer  1 meter hoog, daarop een houten schutting van ook 1 meter hoog.
Helemaal aan de linkerkant kon ik op de betonnen muur staan, met heel veel rekken,eerst het rechter been  , dan het linker been erover ,eigenlijk was het 10 cm te hoog en dat deed geen deugd. Ik was dan toch aan de buitenzijde van de omheining geraakt , maar ik stond daar nog op het betonnen muurke van 1 meter hoog, niet erg als je zonder rugzak daar zou staan   maar met rugzak is het niet alles om te springen,dus de schapendraad vast genomen en mij zo voorzichtig naar beneden laten zakken .Niet gemakkelijk   maar moeilijk gaat ook. T 'was zo precies of ik ging lopen, zonder te betalen ,haha , maar ik kon toch vertrekken nu.
Het was erg warme en zachte wind  ,na een uurtje kwam er dikke mist opzetten .Dus niet veel meer te zien, maar de temperatuur bleef goed.
Er waren de eerste 3 uren geen pelgrims te zien , daarna enkele voetgangers ,geen enkele fietser gezien !! Op een gegeven moment hoor en zie ik een helikopter ,lap seg   ze zoeken mij al, dacht ik,zodra ze mij zagen draaide ze om  ,om terug te vliegen .Na een uur nog eens komen zien   , en toen hebben ze het opgegeven .Ze hebben me maar laten lopen .
De wandeling had heel wat hoogtemeters, en liep vooral door wandelpaden door het bos, zalig weertje ,het bleef bewolkt   dus niet te warm !
Om 1 uur klaar met wandelen en de rest van de km zijn voor  morgen . Dan geraken van aan het einde van de wereld  benieuw hoe er dat gaat uitzien,hopelijk een beetje warmer. In de namiddag hier nog een beetje regen gehad .

Reacties

  1. 🍾πŸ₯‚πŸΎ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dju, die zevenmijlslaarzen komen wel wa laat, hΓ© Elske, toch weeral knap wa kmters op je nieuwe teller !πŸ‘ŒπŸ˜

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts