Etappe 78 Aarschot -Lille 31 km.

Op zondag 10 juli was mijn aankomst gepland, dus ik weer vroeg wakker om op tijd te vertrekken,het was weer goei wandelweer,niet te warm of te koud. De lilse wandelaars die  mij vergezeld hadden bij het vertrek ,stonden met z'n allen weer paraat om mij weer te begeleiden, van Herentals naar Lille nu.Dikke merci hiervoor !! Ze hadden een grote poster bij ,die de hele wandeling gedragen werd door de voorzitter! Ne hele mooie duidelijk foto! Daarbij nog enkele cadeautjes, het was echt een warm ontvangst .
We zijn samen via den toeristentoren naar Lille gewandeld. Ook daar stonden er nog heel wat supporters te wachten om mij te feliciteren, we hebben nog lang nagepraat en zo was het weer een geslaagde dag ! Voor mij was de aankomst in Lille  veel emotioneler  dan de aankomst in Santiago. 
Daarom wil ik iedereen bedanken voor de vele reacties op mijn blog,de smskes, telefoontjes  foto's,  filmkes, interviews, de vele dikke duimen, en vooral voor het volgen van mijn avontuur! 
Dikke merci !! Ik hoop dat jullie ervan genoten hebben,  ik in ieder geval wel , het hoorde er gewoon bij !! 👍👍😁😁
Wat de toekomst brengt is nog niet bekent, maar ik laat het zeker optijd weten !! Groetjes van een gelukkige pelgrim !! 

Reacties

  1. Top Els, goed dat je zo verwelkomt bent. Grtz vanuit France. Nadine.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie afsluiter van een geweldig avontuur . Chapeau !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts